Seiten

_

2012. szeptember 23., vasárnap


Az van, hogy mostantól nem tudjátok követni a blogomat, illetve hogyne tudnátok; ha rendszeresen visszajártok, ilyesmi... Kitöröltem azonban a "feliratkozás" funkciót odalentről, mert ez nem egy figyelem és nézettséghajhász blog, a másik annál inkább, haha. De tényleg, valami furcsa, perverz módon magamnak akarok ideí rni, persze majd ha kilinkelem facebookra az éppen aktuális gondolatomat, majd mindezt jól megcáfolom, de teljesen mindegy, nem? Azt csinálok, arról írok és AZT, amit csak szeretnék. 

Hát íííígy.

Ja és igen, szeretnék több időt fektetni ebbe az egészbe, abba, hogy leírjam, ami bennem van, mert elhanyagoltam, és szörnyen hiányzik. Belezuhanok a meg nem írt verseimbe, és nem engednek mosolyogni. Szóval írni fogok, de a statisztika nem fog érdekelni ezentúl, túlságosan függtem ettől... mit írjak, hogy az érdekelje az embereket, hogy arra érdemes legyen rákattintani, hogy azt érdemes legyen elolvasni, stb, de ettől csak meghalt az egész. Véleményekre viszont kíváncsi lennék, írjatok nekem, ahogy eddig is tettétek. :) Nem egy embert ismertem már meg a blogomon keresztül, és ez olyan jó! 

Szóval ez most ilyen kis kirohanásszerű izé, mert elegem van abból, hogy százszor átrágom a dolgaimat, mielőtt leírnám... mert félek attól, ki olvassa majd el. Szóval csókszi, remélem, be tudom majd tartani mindazt, amit leírtam. ;)


n.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
© Design by Neat Design Corner